S potrditvijo naročila izjavljate, da se strinjate s pogoji poslovanja spletne trgovine opro.si predvsem, da sprejemate pogoje ter pravice, ki so vezane na plačilo, cene, naročilo, dostavo, garancijo, reklamacije, vračila in zbiranje in obdelava osebni podatkov (GDPR).
Z vpisom podatkov v spletno trgovino izjavljate, da se strinjate s pogoji poslovanja spletne trgovine www.opro.si.
Pravni pouk
Predlagamo vam, da zgoraj navedene pogoje natisnete in arhivirate za morebitno kasnejšo uporabo.
Vsa korespodenca med strankami se vodi elektronsko.
Zaradi preprečitve morebitnih zlorab plačilnih kartic in naročanja na tuje ime z plačilom po povzetju je ob registraciji nujen vnos vaše mobilne številke, na katero bomo lahko preverili pristnost naročila in s tem vsaj delno preprečili zgoraj navedene zlorabe.
Vse cene v spletni trgovini www.opro.si so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV.
Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Vrednost DDV-ja in strošek privzete dostave sta razvidna v nakupovalni košarici.
Na blagajni lahko izbirate med več vrstami plačil in načini dostave. Vrednost košarice se bo samodejno prilagajala glede na izbrane možnosti. Blagajna je oblikovana tako, da so vam vse možnosti vedno in takoj na razpolago tako, da imate vedno pregled nad celotnim vašim naročilom.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Prošnje za reklamacije se pošlje na elektronski naslov info@opro.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom tega člena.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno še ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
Stranki bosta vse morebitne spore poskusila reševati sporazumno in izvensodno. Za reševanje sporov, ki jih stranki ne moreta rešiti sporazumno je odgovorno pristojno sodišče v Ljubljani.
Plačila, cene, naročilo
Vse cene v spletni trgovini vključujejo DDV.
Načini plačevanja:
– plačilo po predračunu (Nakazilo na transakcijski račun po predlogi, ki vam jo pripravi spletna trgovina)
– plačilo po povzetju (Plačilo artiklov bo izvedeno ob dostavi. Pošta Slovenije vam za storitev zaračuna bančno provizijo)
– plačilo s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard)
Plačilo po predračunu
Blago lahko poravnate na transakcijski račun št. SI56 0201 0026 2193 294 (NLB d.d.) po predlogu, ki ga prejmete na vaš elektronski naslov. Veljavnost izdelane predloge je 5 dni od izvršenega naročila. V primeru, da vašega plačila v petih dneh po izvršenem naročilu ne bomo prejeli na naš TRR bomo smatrali, da odstopate od pogodbe in bomo naročilo preklicali. Dokončno potrditev naročila smatramo rok, ko znesek v višini naročila prejmemo na naš TRR račun. Istočasno dan po prejemu plačilu začne teči tudi dobavni rok, ki navadno ni daljši od enega tedna.
Plačilo po povzetju
Blago plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago.
Za storitev, ki jo zagotavlja Pošta Slovenija je potrebno še manjše doplačilo v skladu s pogoji poslovanja Pošte Slovenije.
Plačilo s plačilnimi karticami
Blago lahko plačate s plačilnimi karticami Visa in MasterCard. Procesiranje kartic nam omogočata podjetja Bankart Slovenija ter BrainTree, ki deluje pod okriljem podjetja Paypal in Stripe.
V primeru suma zlorabe pri plačilu s plačilnimi karticami si pridružujemo pravico do dodatnega preverjanja istovetnosti osebe, ki je transakcijo izvedla ter o pravici razpolaganja s plačilno kartico.
Novi sistem spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVV kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.
Cene
Objavljene cene na strani artikla veljajo za plačilo z nakazilom na TRR in plačilom s karticami. Pri vseh ostalih plačilih vam bo sistem samodejno zaračunal provizijo glede na izbrano plačilo, ki se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije za plačila po povzetju in po veljavnem ceniku Paypal za plačila preko njihove spletne banke.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Pri artiklih z znižano ceno je prikazan odstotek izračunan glede na osnovno ceno artikla. V primeru, da ima artikel možnost dodatne izbire opcij, katere vplivajo na ceno je lahko ta odstotek drugačen.
Izvedba nakupa oz. oddaja naročila
Naročilo je zaključeno, ko dobite obvestilo, da je naročilo oddano v nadaljnjo obravnavo in se vam prikaže potrditev na zaslonu. Istočasno boste na vaš elektronski naslov dobili potrditveni e-mail z vsemi podatki o naročilu.
Ko se odločite za izvedbo naročila se podate na blagajno. Stran za oddajo naročila je pregledna in preprosta. Tu lahko izbirate med možnostmi dostave in plačil. Blagajna se bo na vsako vaše dejanje takoj odzvala in prikazala vašo končno vrednost naročila. Na blagajni bodo prikazani tudi vsi popusti, ki vam pripadajo ob naročilu artiklov, ki jih imate v trenutku, ko ste na blagajni, v košarici.
Na blagajni so vam tako vedno prikazani stroški, ki jih imate pri izvedbi naročila. Prav tako vam je tudi prikazan strošek DDV-ja.
Pogodba o nakupu oz. vaše naročilo bo shranjeno v elektronski obliki v naših podatkovnih bazah. Na vašo zahtevo so vam ti podatki kadarkoli na voljo.
Račun vam bomo posredovali ali v elektronski obliki v vaš poštni nabiralnik, ki ga boste navedli pri naročilu ali kot prilogo paketu, ki ga boste prejeli na dom.
Dostava
Blago naročeno v spletni trgovini gre na pot v najkrajšem možnem času. Dostava naročenega blaga za nas izvaja Pošta Slovenije, ki vam lahko za plačilo po povzetju zaračuna dodatne provizije. Dostavo naročenega blaga Pošta Slovenije praviloma izvaja v dopoldanskem času.
V primeru izrednih količin, velike teže ali drugih izrednih okoliščin pa si pridružujemo pravico, da vam dostavo izvršimo z drugo dostavno službo in vam dostavo dodatno zaračunamo (če bi vam sicer pripadala brezplačna dostava). O tem boste seveda takoj obveščeno.
Če vas ob dostavi ni na naslovu navedenem pri potrditvi naročila, lahko paket prevzamete na najbližji pošti oz. pokličete dostavno službo, katera vam pusti obvestilo in se dogovorite za naslednjo dostavo. Paketno dostavo dostavne službe vršijo načeloma v dopoldanskem času. Preden je naročilo odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestite, da želite dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo naročeno prišlo na pravi naslov.
Dostava ob sumu zlorabe
Blago naročeno v spletni trgovini bo ob sumu zlorabe osebnih podatkov ali sumu zlorabe plačil zadržano in bo oddano v dostavo šele ob potrditvi identitete kupca in njegove upravičenosti do uporabe načina plačila, ki je bil uporabljen za plačilo naročenega blaga.
Zlorabam se kljub trudom vseh sodelujočih ne da v celoti izogniti, zato vas prosimo za razumevanje v takih primerih, saj so taki postopki le višanje varnosti nakupov preko spleta.
Stroški dostave in pakiranja
Strošek dostave in pakiranja se obračuna kot pavšalni strošek soudeležbe pri dostavi v višini 3,50 EUR in velja za pošiljke dostavljene na območju Slovenije.
Prijava poškodovanih pošiljk
V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije. Pri Pošti Slovenije to storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.
Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem roku.
Ob prijavi med transportom poškodovane pošiljke nam prosim pišite na info@opro.si.
Obveščanje o naročilih
Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri izbiri načina plačila izberete opcijo Da, želim račun na podjetje.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:
· vsebina nima lastnosti, ki omogočajo njeno normalno rabo
· se kupcu izroči vsebina, ki se z kupljenim ne ujema
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled vsebine.
V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani zgoraj navedenega podjetja razen tistih podatkov, ki so potrebni za dostavo naročenega blaga ter vodenje računovodstva skladno z veljavno Zakonodajo. Računovodski podatki in podatki, ki jih potrebuje dostavna služba bodo hranjeni v zakonsko določenih rokih. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaše pravice
Skladno s Splošno Uredbo o varstvu osebnih podatkov so vam na razpolago naslednja možnosti:
Pravica do vpogleda:
Po prejemu zahtevka vam bomo na vaš elektronski naslov poslali izpis osebnih podatkov, ki jih imamo v naših podatkovnih bazah ali v bazah naših poslovnih partnerjev (za potrebe dostave ali računovodstva) z lokacijo hrambe teh podatkov. Zahtevek za vpogled osebnih podatkov se pošlje na naš elektronski naslov info@opro.si.
Pravica do popravka:
Po prejemu zahtevka vam bomo na vaš elektronski naslov najprej poslali izpis trenutnih osebnih podatkov, ki jih imamo v naših podatkovnih bazah nakar nam boste sporočili katere osebne podatke moramo glede na vaš zahtevek spremeniti. Zahtevek za spremembo osebnih podatkov se pošlje na naš elektronski naslov info@opro.si.
Pravica do izbrisa (pozabe):
Po prejemu vašega zahtevka bomo vse vaše podatke izbrisali iz naših podatkovnih baz (razen podatkov, ki morajo biti shranjeni v skladu Zakonsko določenih rokov – za potrebe dostave ali računovodstva). Zahtevek za izbris osebnih podatkov se pošlje na naš elektronski naslov info@opro.si.
Pravica do prenosljivosti podatkov:
Po prejemu zahtevka vam bomo na vaš e-naslov poslali izvoz podatkov. Zahtevek za izvoz osebnih podatkov se pošlje na naš elektronski naslov info@opro.si.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naš elektronski naslov info@opro.si.
Na podlagi vaše zahteve vas bomo obvestili – pisno in v skladu z ustreznimi predpisi – kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih strani www.opro.si.
Namen uporabe
S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje OPRO, zavodu za aplikativne študije, da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene izvršitve pravnega posla (dostavo naročenega blaga, izdajo računa, poslovna komunikacija glede naročila in podobno). Navedene podatke lahko zgoraj navedeno podjetje obdeluje za lastne potrebe v zakonsko določenem roku ali do takrat, ko stranka zahteva odstranitev osebnih podatkov iz baze. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov skladno z GDPR.
Odveza odgovornosti
Upravljalec spletnega centra stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.opro.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@opro.si.
Podjetje ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.
Objavljene fotografije so simbolične in lahko ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Lastnosti so opisane v tekstih. Prav tako vas opozarjamo, da se barvne nianse na posameznih monitorjih prikazujejo različno, zato prikazane barve niso nujno enake, kot jih ima izdelek v resnici.
Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo – potrdilo o naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.